Inställningar för Påminnelse via e-post
I denna box gör du e-postinställningar för påminnelser att attestera och/eller definitivboka fakturor, som skickas via e-post till attestanter. Attestanterna ska även ha inställningen Skicka påminnelse via e-post aktiverad i boxen Påminnelser, på fliken Attestanter.
Metod för att skicka e-post
E-postmetod kan antingen vara Serverbaserat, via Microsoft Exchange eller Serverbaserat, via SMTP.
Vilken e-postmetod du ska välja beror på vilket e-postsystem du använder för utgående e-post. Se vilka e-postinställningar som finns angivna i sektionen E-post på fliken Systemövergripande, i rutinen Systeminställningar.
Avsändare
Den användare som ska vara avsändare av påminnelser för e-post. Användaren måste ha e-postinställningar angivna i sektionen E-post i rutinen Användare.
Ämnesrad e-post
Här anger du vad som ska stå på ämnesraden i dessa påminnelse e-postmeddelanden.